
Kalendarze książkowe - świąteczny prezent dla pracowników
Koniec roku, a także zbliżający się okres świąteczny to w każdej firmie czas podsumowań całorocznej współpracy, a także planów i założeń na kolejne lata. Jest to również pora, w której zazwyczaj spotykamy się z pracownikami podczas tzw. wigilii firmowych. Składamy sobie życzenia świąteczno-noworoczne. Popularnym zwyczajem podtrzymywanym w wielu organizacjach jest również przekazywanie paczek, premii, prezentów i drobnych upominków. Takie gesty zawsze stanowią miły akcent podczas okolicznościowych spotkań.
Kalendarze książkowe – praktyczne i eleganckie
Na rynku możemy spotkać coraz to więcej ofert różnego rodzaju gadżetów, które opracowywane są z myślą o tzw. upominkach świątecznych dla pracowników. Przedmioty te można podzielić na wiele kategorii, począwszy od typowych drobiazgów tj.: wizytowniki, długopisy, kołonotatniki, przypinki, klasery oraz wiele innych. Jednym z najbardziej praktycznych, ale i eleganckich prezentów są kalendarze książkowe. Okazuje się bowiem, że nawet w dobie coraz to większej cyfryzacji, przywiązanie do papieru nadal jest silne. Większość pracowników odczuwa potrzebę swobodnego notowania, zapisywania myśli, robienia krótkich notatek, niekoniecznie w komputerze. Kalendarz książkowy nadal więc jest przedmiotem niezbędnym dla pracy w biurze.
Prostota i elegancja
Myśląc o kalendarzach książkowych jako o prezentach świąteczno-noworocznych trudno nie spojrzeć na aktualne trendy. Okazuje się, że najmocniejszym z nich jest powiązanie eleganckiej oprawy z prostym wnętrzem. Okładka jest związana zazwyczaj z kolorystyką czy też logotypem firmy. Jednocześnie stworzona zostanie z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu utrzyma swoją trwałość przez cały rok. Natomiast środek kalendarza powinien posiadać ton minimalistyczny. Karty na poszczególne dni miesiąca lub stronice tygodniowe. Linie do zapisu notatek, ewentualnie notatnik na samym końcu. Unikamy dodatkowych ozdobników, rysunków, sentencji odwracających uwagę.
Personalizacja
Jednym z najważniejszych trendów jest personalizacja kalendarzy. Szczególnie kiedy tworzone są one z myślą o prezencie. Ich wygląd, czy też zawartość można dopasować do stanowiska lub upodobań adresata. Jeżeli przygotowujemy kalendarze dla naszych klientów to warto zadbać o odpowiedni branding, który sprawi, iż wizerunek naszej firmy będzie towarzyszył im przez cały nadchodzący rok. Dla specjalnych adresatów możemy pokusić się również o szczególne elementy personalizacji, związane z jej imieniem, stanowiskiem, charakterem wykonywanej pracy. Obecnie technologia oraz dynamicznie rozwijające się trendy w grafice pozwalają nam tworzyć coraz to ciekawsze rzeczy.
dobrekalendarze.pl
ul. Porcelanowa 11c
40-246 Katowice
tel. 32 730 32 32
Zobacz również
-
14 listopada 2017
Długopisy reklamowe z nadrukiem dla firm
14 listopada 2017Za kulisami POS: Jak wykorzystać materiały POS w...
14 listopada 2017Jakie wybrać obrazy do restauracji
14 listopada 2017Obrazy do biura, lokalu restauracji i firmy – jak...
Popularne
-
11kwi
-
20kwi
-
26kwi
-
25maj
Kategorie
Wiadomości
Biznes Firma
Finanse
Kadry i Płace
Marketing
Praca
Prawo i Podatki