
Przydatne i zabawne treści dla skutecznego marketingu
Dbając o dobrą treść, można wypromować każdą markę, obojętnie jakiej dotyczy ona branży. Na stronie firmowej musi być ona doskonałej jakości, bo chodzi o zrobienie wrażenia kompetentności oferowanych usług. Dobry content wykorzystuje się także, aby ściągnąć ruch na swoją stronę z innych miejsc sieci. To mogą być dłuższe artykuły zamieszczane gościnnie na blogu, gdzie czytelników taka tematyka zaciekawi. Mogą być to krótsze treści, jeśli pojawią się na forum albo w serwisie społecznościowym. Najważniejsze dla skuteczności content marketingu jest, aby przyciągały one uwagę odbiorców. Najprościej to uzyskać stawiając na podejście merytoryczne oraz pisząc w zabawny sposób.
Zabawne treści (teksty, krótkie wpisy, infografiki) poprawiają humor, dlatego zawsze się je ceni. Jeśli umiejętnie, sprytnie powiąże się dowcipność z ofertą, to zyska się życzliwe zainteresowanie odbiorcy takiej reklamy, bo w pewnym sensie jest to przecież reklama. Mając stronę do wypromowania, warto się zastanowić, czy nie warto by było postawić na dowcip. Jeśli tak, to dowcipny pomysł na promocję zawsze się znajdzie, trzeba tylko zlecić działania marketingowe kompetentnym i kreatywnym ludziom. Zabawny pomysł jest do zastosowania na stronie internetowej promowanej firmy oraz w jej działaniach w innych miejscach sieci. Doskonale do tego nadają się serwisy społecznościowe, które są idealne dla wyrazistych oraz zabawnych treści. Takie treści powinny wiązać się też z przydatnymi informacjami.
Można postawić przede wszystkim na merytoryczne artykuły ekspercie, które będą zawierać przydatne dla odbiorcy informacje i porady. To dobry pomysł na content marketing dla sektora bankowego, ubezpieczeń, innych branż wiążących się z finansami, a także dla wielu innych. Zakładając bloga o tematyce finansowej, można udostępnić za darmo e-book. Będą w nim odnośniki do strony oraz do usług, jeśli jakieś się oferuje. Jeśli będą na nim przydatne informacje, podane w sposób ciekawy i przystępny, to nie tylko że będą skuteczną zachętą, by wracać na blog czy też skorzystać z usług.
Bardzo możliwe, że taki e-book będzie przez użytkownika przekazywany innym albo podzieli się on możliwością zdobycia go. Zyska się kolejny e-mail do swojej bazy i kolejną osobę na stronę, a to wszystko dzięki przydatnym treściom. Mając stronę czy blog o innej tematyce, można uczynić podobnie. Przydatne informacje można przekazywać w newsletterze oraz umieszczać na innych stronach, blogach i na forach.
Artykuł przygotowany we współpracy z firmą Zmiana koloru auta - ArtGrafcars.pl
Zobacz również
-
22 grudnia 2016
Długopisy reklamowe z nadrukiem dla firm
22 grudnia 2016Za kulisami POS: Jak wykorzystać materiały POS w...
22 grudnia 2016Jakie wybrać obrazy do restauracji
22 grudnia 2016Obrazy do biura, lokalu restauracji i firmy – jak...
Popularne
-
11kwi
-
20kwi
-
26kwi
-
25maj
Kategorie
Wiadomości
Biznes Firma
Finanse
Kadry i Płace
Marketing
Praca
Prawo i Podatki