
Flaga handlowa – wykonanie, wzory i zastosowanie
Jak wykonana jest flaga handlowa?
Każda flaga handlowa składa się z masztu (drzewca) oraz ramienia – czyli wykonanej z określonej tkaniny części właściwej pokrytej określonymi barwami lub symbolem, na przykład logotypem marki. Drzewce, wbrew swojej nazwie, są najczęściej wykonane z bardziej trwałych materiałów, między innymi aluminium, ale również wytrzymałego tworzywa sztucznego. Wiele w tej kwestii zależy od gabarytów flagi. Drzewiec flagi bywa ponadto zwieńczony kulą ozdobną lub innym motywem dekoracyjnym, jeśli klient pragnie, by przygotowana dla niego flaga handlowa nabrała bardziej dostojnego charakteru. W przypadku przenośnych flag o mniejszych rozmiarach do zestawu dołączony jest także pokrowiec, który umożliwia wygodne przechowywanie i transport flagi.
Gdzie znajduje zastosowanie flaga handlowa?
Zastosowanie flag handlowych jest niezwykle szerokie i tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest tutaj kreatywność osoby odpowiedzialnej za promocję. Flagi przeznaczone do użytku zewnętrznego często trwale zdobią siedziby przedsiębiorstw. Po pierwsze ułatwia to orientację klientów, po drugie dodaje firmie splendoru. Nazwa „flaga handlowa” nie jest przypadkowa, bowiem to narzędzie promocji doskonale sprawdza się na targach, jak również trafnie oznacza punkty sprzedażowe. Flagi handlowe często spotkamy również na eventach lub wydarzeniach sportowych, gdzie podkreślają one wizerunek sponsorów.
Różnorodność modeli – wybierz najlepiej spełniający Twoje potrzeby
Jakie warunki powinna spełniać flaga handlowa, by odpowiadać na potrzeby klienta? Pierwsze pytanie, które należy sobie zadać przed zamówieniem, to przeznaczenie flagi – do użytku na zewnątrz lub wewnątrz budynku. Ten czynnik decyduje o materiałach wykorzystanych do produkcji. Istotne znaczenie ma także rozmiar i kształt konstrukcji. Flaga handlowa przyjmuje obecnie bardzo nieszablonowe, dowolne kształty, na przykład zbliżone do żagla, a współczesne techniki produkcyjne pozwalają na pokrycie jej powierzchni dowolnym i trwałym nadrukiem. Lekkie konstrukcje sprawdzą się lepiej w przypadku potrzeby ich częstego transportu. Cięższe, aluminiowe to rozwiązanie odpowiednie przede wszystkim dla flag handlowych mocowanych w konkretnym miejscu na stałe.
Więcej na: http://inventini.com/flagi-reklamowe/
Zobacz również
-
11 grudnia 2017
Długopisy reklamowe z nadrukiem dla firm
11 grudnia 2017Za kulisami POS: Jak wykorzystać materiały POS w...
11 grudnia 2017Jakie wybrać obrazy do restauracji
11 grudnia 2017Obrazy do biura, lokalu restauracji i firmy – jak...
Popularne
-
11kwi
-
20kwi
-
26kwi
-
25maj
Kategorie
Wiadomości
Biznes Firma
Finanse
Kadry i Płace
Marketing
Praca
Prawo i Podatki