
Pieczątka jako firmowe narzędzie reklamy
Pieczątkę można potraktować jako sposób na przyspieszenie pracy, czy ułatwienie w trakcie załatwiania różnych spraw urzędowych. Pieczątka dodaje profesjonalizmu i z powodzeniem można ją także wykorzystać do celów reklamowych. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i jednocześnie zadbać o środowisko naturalne?
Pieczątka reklamowa – dlaczego warto w nią zainwestować
Reklama otacza nas wszędzie i przez cały czas. Z tego powodu każda firma powinna dążyć do tego, by nowymi sposobami promować swoją markę. Do reklamy można wykorzystać zwykłe pieczątki firmowe. Każdy z nas w końcu zwraca uwagę na logotypy (nawet jeśli robi to mimowolnie). Jednocześnie można pokazać dbałość o środowisko naturalne, umieszczając pieczątki na produktach wielorazowego użytku, powstałych z recyklingu. Warto tylko pamiętać o tym, że skuteczne promowanie marki wiąże się ze spójną identyfikacją wizualną.
4 powody, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych i znakować pieczątką np. papeterię firmową
- Pretekst do nawiązania rozmowy – torba z pieczątką firmową z logo czy też inny oznakowany gadżet to okazja do zdobycia większej liczby Klientów oraz przesłania oferty. Rozmowa może się wywiązać także między samymi Klientami, którym spodoba się dany przedmiot. W ten sposób zwiększymy rozpoznawalność firmy.
- Klient sam reklamuje przedsiębiorstwo. Gdy podarujemy komuś przedmiot opatrzony pieczątką, z którego dana osoba będzie korzystała na co dzień, logo i nazwę firmy będą widziały także inne osoby. Dzięki temu Klient sam stanie się żywą reklamą przedsiębiorstwa.
- Dbałość o samopoczucie Klienta. Prezenty z pieczątką sprawiają, że Klient czuje się wyróżniony, wyjątkowy. Dając gadżety tylko wybranym osobom, łatwiej budować pozytywny wizerunek firmy i wpływać na późniejsze decyzje zakupowe.
- Budowa pozytywnego wizerunku marki. W zależności od kształtu pieczątki, tekstu na niej zamieszczonego, czy samego koloru tuszu do pieczątek możemy być postrzegani jako bardziej kreatywni, oryginalni i wyjątkowi, dbający o środowisko naturalne i stworzyć taki wizerunek, na jakim nam najbardziej zależy.
3 pomysły na wykorzystanie pieczątki w celach reklamowych
– wizytówka
Jeśli szukasz ciekawego sposobu na oryginalną wizytówkę, to pieczątka firmowa będzie doskonałym wyborem. Nie ogranicza nas standardowy format, a pieczątkę można wykorzystać do znakowania wielu ciekawych przedmiotów wykorzystując odpowiedni tusz do pieczątek (co jest znacznie praktyczniejsze niż zamawianie wszystkiego z gotowym nadrukiem). To idealne rozwiązanie dla firm i freelancerów.
– torba reklamowa
Ta wykonana z materiału przyda się każdej osobie, która chce chronić środowisko naturalne. Oznakowanie jej to dla nas kolejna szansa na wykorzystanie pieczątki firmowej w formie reklamy. Jeśli sprzedajemy nasze produkty w opakowaniach papierowych, to również możemy je oznakować, tworząc unikalne produkty promujące markę.
– opakowania produktowe
Doskonały sposób na znakowanie wytwarzanych produktów. Co może lepiej reklamować produkt niż doskonale wykonana etykieta? Takie rozwiązanie stanowi bardzo dobry pomysł na zaoszczędzenie na opakowaniach oraz reklamę szczególnie dla firm specjalizujących się w tworzeniu unikatowych, ręcznie robionych produktów.
- papier firmowy
Na nim również można umieścić pieczątkę, a także na dokumentach firmowych czy notesach, które posłużą jako miły upominek dla klientów czy pracowników. Jeśli chcemy wyróżnić pieczątkę firmową od tradycyjnej firmowej, to można przykładowo zmienić proporcje logotypu, nazwy firmy czy ilość danych i zamówić nowy automat. To bardzo dobry pomysł dla wszystkich, którzy chcą do tej kwestii podejść w sposób możliwie najbardziej profesjonalny.
Jak przygotować firmową pieczątkę
- Zastanów się, co będzie tłem reklamowym, czyli, gdzie przybijesz pieczątkę. Ma to bardzo duże znaczenie przy wyborze tuszu do pieczątki. Chcąc przybijać stemple na tkaninach, będziesz potrzebować specjalnego, odpornego na pranie tuszu. Powierzchnia zależy również od wyboru wielkości stempla – niektóre modele umożliwiają wykonanie dużego odbicia, inne przeciwnie – nie pasują do wielkoformatowych toreb.
- Wykonaj projekt odbicia, który będzie odbijany na danym przedmiocie – torbie reklamowej, papeterii firmowej itd. Najbardziej zapadającym w pamięć elementem jest oczywiście grafika. Niesie ona ze sobą o wiele czytelniejszy przekaz niż sam tekst. Warto zadbać o odpowiedni dobór proporcji między elementami, które mają się znaleźć na stemplu.
- Dokonaj wyboru nośnika, czyli rodzaju pieczątki firmowej. Stemple wielokolorowe są doskonałym pomysłem na wyróżnienie się na tle konkurencji. Jeśli szukamy wyłącznie dyskretnej formy reklamy, to można postawić na suche stemple, które wybijają wzór na papierze czy innym materiale. Pieczątki drewniane czy automatyczne są natomiast wyborem, który umożliwi szybkie znakowanie wybranych gadżetów. Warto również przemyśleć formę stempla. Najczęściej wybierane są modele prostokątne, ale można również zdecydować się na owal czy okrąg.
Reklamuj swoją firmę przy pomocy pieczątki
Każdy właściciel firmy świadomy mocy reklamy, zastanawia się nad tym, jak najszybciej trafić do potencjalnych Klientów. Czasem nie potrzeba dużych inwestycji, ale dobrego pomysłu, który zachwyci Klientów. Pieczątki reklamowe na torbach oraz innych elementach sprawdzą się zwłaszcza w przypadku niewielkich biznesów, gdzie liczy się pomysł i dobry plan realizacji.
Tego typu pieczątkę można szybko zamówić online i dzięki temu zaoszczędzić sporo czasu. Obok tradycyjnych automatów dostępne są także pieczątki kieszonkowe, datowniki, numeratory, długopisy z pieczątką oraz wiele innych.
Zobacz również
-
19 grudnia 2018
Budimex szuka inżynierów. Zapłaci do 2 tys. zł...
19 grudnia 2018Coraz silniejsza pozycja polskich producentów mebli w...
19 grudnia 2018Katalogi szyte - sposób na reklamę Twojej marki!
19 grudnia 2018Drewno – było, jest i będzie materiałem...
Popularne
-
11kwi
-
20kwi
-
26kwi
-
25maj
Kategorie
Wiadomości
Biznes Firma
Finanse
Kadry i Płace
Marketing
Praca
Prawo i Podatki